Sukcesy Diagnostyki w zakresie e-marketingu

Diagnostyka od prawie dwóch lat współpracuje z agencją Whites w obszarze SEO i content marketingu, traktując tę działalność jako inwestycję w przyszłość organizacji.

Grupa Diagnostyka inwestuje w rozwój serwisów internetowych. Wraz z agencją Whites, z którą współpracuje w zakresie SEO i content marketingu, otrzymała nominacje do nagród w dwóch prestiżowych konkursach.

Diagnostyka od prawie dwóch lat współpracuje z agencją Whites w obszarze SEO i content marketingu, traktując tę działalność jako inwestycję w przyszłość organizacji.

W tym czasie spółka odnotowała ogromny wzrost ruchu w serwisie Diagnostyka.pl, co przekłada się na coraz lepsze wyniki biznesowe.

Wzrost dotyczył współczynnika e-commerce – o 12,93 procent, konwersji wspomaganych – o 20,98 procent, co się przekłada na wzrost liczby transakcji o 22,32 procent oraz wzrost przychodów o 36,65 procent.

Współpraca z agencją zaowocowała także nominowaniem do nagród w dwóch prestiżowych konkursach: w konkursie na światowym Global Content Awards w kategoriach: Global B2C Content Campaign of the Year oraz Global Health Content Campaign of the Year a także w konkursie e-Commerce Polska Awards w kategorii: Best adaptation to new digital reality B2C.

Diagnostyka w tym roku obchodzi 25-lecie działalności Obecnie prowadzi sieć ponad 180 laboratoriów i około 1100 punktów pobrań na terenie całego kraju. Rocznie wykonuje ponad 120 milionów badań dla około 20 milionów pacjentów. Zatrudnia ponad 8 tysięcy specjalistów. W ofercie ma ponad 3 tysiące badań.

W czasie pandemii Covid-19 laboratoria sieci były odpowiedzialne za wykonywanie znacznej części testów w kierunku koronawirusa, wprowadzały także nowoczesne rozwiązania zwiększające ich efektywność i rzetelność.

W lipcu 2023 Diagnostyka przejęła Zakład Rentgena i USG Wyrobek i tym samym weszła na nowy obszar działalności medycznej, jakim są badania obrazowe.

Diagnostyka przejęła spółkę Zakład Rentgena i USG Wyrobek>>>