Pacjenci Lux Med po raz kolejny docenili rzetelność, zaangażowanie i jakość opieki oferowanej w placówkach Grupy, która po raz 11. otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.
Jest to wyróżnienie dla wszystkich pracowników, którzy dbają o zdrowie pacjentów. Bezpieczeństwo i jakość usług na najwyższym poziomie zawsze były priorytetami Grupy Lux Med.
-Cieszymy się, że efekty naszych działań są widoczne i doceniane. Dziękujemy za zaufanie i miłe słowa. Napędza nas to do dalszej pracy i tworzenia rozwiązań jeszcze bardziej dopasowanych do oczekiwań naszych pacjentów – komentuje Grupa Lux Med.
Nagrody przyznawane są przez konsumentów, którzy 17 rok z rzędu oceniają przeszło 40 000 firm z niemal 200 branż, na platformie jakoscobslugi.pl. 17 edycja konkursu trwała od 1 stycznia 2023 roku do 1 grudnia 2023 roku.
Na podstawie opinii konsumentów wyłoniono marki, charakteryzujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi lub odpowiednio dużą próbą ilościową, które zakwalifikowały się do drugiego etapu badania.
Przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzono badanie ankietowe metodą CAWI. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badano także prawdopodobieństwo rekomendacji na 2024 rok (wskaźnik NPS).
Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży, otrzymały prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024.
Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ważny sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów firmy, pracowników, partnerów biznesowych, inwestorów oraz kontrahentów. Oznacza on bezcenne wartości w biznesie, takie jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż.
Ten znak jakości rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.