Gwiazda Jakości Obsługi dla Lux Med

Nagrody przyznawane są przez konsumentów, którzy 17 rok z rzędu oceniają przeszło 40 000 firm z niemal 200 branż.
Nagrodę, w imieniu Grupy Lux Med, odebrały na uroczystej gali we Wrocławiu Agnieszka Krycka oraz Monika Pieczkowska.

Pacjenci Lux Med po raz kolejny docenili rzetelność, zaangażowanie i jakość opieki oferowanej w placówkach Grupy, która po raz 11. otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Jest to wyróżnienie dla wszystkich pracowników, którzy dbają o zdrowie pacjentów. Bezpieczeństwo i jakość usług na najwyższym poziomie zawsze były priorytetami Grupy Lux Med.

-Cieszymy się, że efekty naszych działań są widoczne i doceniane. Dziękujemy za zaufanie i miłe słowa. Napędza nas to do dalszej pracy i tworzenia rozwiązań jeszcze bardziej dopasowanych do oczekiwań naszych pacjentów – komentuje Grupa Lux Med.

Nagrody przyznawane są przez konsumentów, którzy 17 rok z rzędu oceniają przeszło 40 000 firm z niemal 200 branż, na platformie jakoscobslugi.pl. 17 edycja konkursu trwała od 1 stycznia 2023 roku do 1 grudnia 2023 roku.

Na podstawie opinii konsumentów wyłoniono marki, charakteryzujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi lub odpowiednio dużą próbą ilościową, które zakwalifikowały się do drugiego etapu badania.

Przy współpracy z ekspertami z SecretClient® przeprowadzono badanie ankietowe metodą CAWI. Oprócz oceny jakości obsługi, dla każdej marki badano także prawdopodobieństwo rekomendacji na 2024 rok (wskaźnik NPS).

Firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży, otrzymały prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024.

Tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi to ważny sygnał dla obecnych i potencjalnych klientów firmy, pracowników, partnerów biznesowych, inwestorów oraz kontrahentów. Oznacza on bezcenne wartości w biznesie, takie jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż.

Ten znak jakości rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki, a z badań wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.