Współpraca spółki Diagnostyka S.A. z agencją marketingową Whites zdobyła uznanie jury w konkursie Global Content Awards 2023 i uzyskała srebrną nagrodę w kategorii Global Health Content Campaign of the Year.
Nagrody Global Content Awards doceniają doskonałość w marketingu treści i nagradzają agencje oraz działy marketingu firm na całym świecie, które tworzą wysokiej jakości, wartościowe treści, przyciągające, informujące i angażujące odbiorców.
Projekt “Uwolnienie synergii treści i SEO: kierowanie kobiet do odpowiednich badań laboratoryjnych i podnoszenie świadomości marki cyfrowej Diag.pl” jury oceniło jako “kampanię, która była wyjątkowa i wykazała się niesamowitą skutecznością. Szczególnie godna pochwały jest zastosowana segmentacja i strategia oparta na danych”.
Diagnostyka S.A. prowadzi największą sieć laboratoriów (około 180) i punktów pobrań (około 1100) w całej Polsce.
Rocznie wykonuje ponad 120 milionów badań dla około 20 milionów pacjentów. Zatrudnia ponad 8 tysięcy specjalistów. W ofercie ma ponad 3 tysiące badań.
W czasie pandemii Covid-19 laboratoria sieci były odpowiedzialne za wykonywanie znacznej części testów w kierunku koronawirusa, wprowadzały także nowoczesne rozwiązania zwiększające ich efektywność i rzetelność.
W lipcu 2023 Diagnostyka przejęła Zakład Rentgena i USG Wyrobek i tym samym weszła na nowy obszar działalności medycznej, jakim są badania obrazowe.
W tym roku Diagnostyka obchodzi 25-lecie działalności.