Centrum Medyczne CMP rozpoczęło nową kampanię rekrutacyjną z udziałem oryginalnego ambasadora – dr. Kota, która ma na celu przyciągnięcie nowych lekarzy do zespołu.
Hasła przewodnie kampanii to: „Dołącz do zespołu, gdzie nawet dr Kot czuje się jak w domu”, które podkreśla klimat rodzinnej firmy i wartości organizacyjne, takie jak szacunek, troska, praca zespołowa i zaangażowanie, oraz „Szukamy lekarzy z sercem i pazurem”, nawiązujące do hasła HR firmy, które brzmi: „Pracujemy z sercem”.
Postać kota nie przypadkiem została wybrana na ambasadora kampanii, ponieważ zwierzęta te znane są ze swojej umiejętności tworzenia przyjaznej, domowej atmosfery, co doskonale oddaje klimat naszego centrum medycznego, a nasze wartości stanowią fundament budowania zdrowych relacji z każdą z osób zatrudnionych w CMP lub współpracującą z firmą – komentuje CMP.
Centrum Medyczne CMP powstało w 2002 roku jako polska firma rodzinna. Obecnie to sieć przychodni obejmująca 24 oddziały zlokalizowane na terenie Warszawy i okolic (Piaseczno, Łomianki, Józefosław i Ząbki) oraz w województwie łódzkim (Biała Rawska).
CMP oferuje prywatną opiekę specjalistyczną, a także realizuje wizyty z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia. Na stałe współpracuje z około 400 placówkami partnerskimi na terenie całej Polski i około 520 specjalistami. Opieką lekarską w CMP objętych jest około 650 000 pacjentów, realizujących ponad 40 000 wizyt miesięcznie. Od 2019 roku firma prowadzi badania kliniczne między innymi w zakresie leczenia grypy czy chorób z obszaru pulmonologii, kardiologii i ginekologii, a także leków na Covid-19.
W 2023 roku CMP uruchomiło dwa nowe, komplementarne do swojej działalności brandy – Centrum Psychologiczne Good Life na warszawskim Żoliborzu oraz salon –Optyk.cafe.
Centrum Medyczne CMP jest inicjatorem i głównym organizatorem kampanii społecznej #Odwoluje #Nieblokuje.