Już wkrótce IX edycja Akademii Managera Ochrony Zdrowia

Organizatorzy konferencji stawiają na praktyczne aspekty zagadnień związanych z ochroną zdrowia.

Rekordowa pod wszystkim względami – tak 9. edycję konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia na miesiąc przed startem podsumowują organizatorzy. Pracodawcy dla Zdrowia są Partnerem Merytorycznym wydarzenia, które odbędzie się 18 i 19 kwietnia 2024 w Airport Hotel Okęcie w Warszawie.

Akademia Managera Ochrony Zdrowia to format, który budował swoją pozycję przez 8 edycji. Od małej konferencji on-line, w ciągu zaledwie 4 lat AMOZ stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń adresowanych do kadr zarządzających branży healthcare. W poprzednich edycjach udział wzięło prawie 2500 osób – dyrektorów, kierowników i managerów placówek medycznych.

-Każda edycja to coraz większe wyzwanie, bo potrzeba ogromu pracy, żeby utrzymać merytorykę i organizację na najwyższym poziomie. Dlatego poszukujemy zawsze aktualnych tematów, którymi żyje sektor ochrony zdrowia, często też prowokując do dyskusji. Hasło przewodnie konferencji – „Praktycy dla praktyków” pozostaje niewzruszone – mówi Daniel Nowocin, CEO Medidesk – organizatora wydarzenia.

Jakie tematy znajdziemy w blokach tematycznych tegorocznej edycji? Organizatorzy zapewniają, że poruszone zostaną aspekty związane z kluczowymi kompetencjami w zarządzaniu podmiotem medycznym: sprzedażą, prawem, marketingiem, technologiami i patient experience.

-W tym roku topowymi panelami będą te dotyczące cyfryzacji usług medycznych, ich dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz możliwościami sztucznej inteligencji w marketingu i monitorowaniu zdrowia pacjenta. Dzięki tej właśnie aktualności AMOZ to konferencja zarówno dla dyrektora szpitala jak i kierownika mniejszego POZ – dodaje Daniel Nowocin.

Wsłuchując się w głos uczestników, którzy największej wartości dodanej upatrują w żywej dyskusji, organizatorzy planują wystąpienia głównie w formie paneli oraz rozmów eksperckich. Do udziału w nich zaproszono pełen przekrój interesariuszy rynku ochrony zdrowia – od osób zarządzających podmiotami medycznymi przez prawników, marketingowców po firmy sektora okołomedycznego i organizacje pozarządowe.

W tym roku ze sceny głos zabiorą między innymi szefowie: Grupy Lux Med – prezeska Anna Rulkiewicz, Orpea Polska – prezeska Beata Leszczyńska, Krajowej Izby Domów Opieki – prezes Andrzej Lejczak, Comarch Healthcare – prezes Marcin Romanowski, Polskiej Izby Informatyki Medycznej – wiceprezes Rafał Dunal. Centrum Medycznego CMP – prezes Paweł Walicki, czy Siemens Healthineers Polska – prezeska Joanna Miłachowska.

-Głęboko wierzymy, co też potwierdza osiem zorganizowanych dotąd edycji, że to właśnie prelegenci i paneliści są kołem zamachowym naszej konferencji. Akademia jest bardzo dynamicznym wydarzeniem, na tworzenie którego – a przez to również na wybór ekspertów – wpływ mają uczestnicy. Po pierwsze już na etapie wyboru obszarów tematycznych oddajemy im głos, aby w formie ankiet niejako „podpowiedzieli” nam które zagadnienia, według nich powinniśmy poruszyć. Po drugie ewaluujemy jakość merytoryczną po zakończeniu Akademii prosząc uczestników o ocenę poszczególnych wystąpień. Pod tym względem jesteśmy jednym z nielicznych, o ile nie jedynym organizatorem konferencji adresowanych do branży medycznej – podsumowuje Daniel Nowocin.

Akademia Managera Ochrony Zdrowia to nie tylko wydarzenie merytoryczne, a organizatorzy dbają o równowagę między skutecznym przyswajaniem wiedzy a networkingiem biznesowym i integracją uczestników. Stąd zaplanowany na pierwszy dzień bankiet, który w tym roku zostanie uświetniony galą finałową Plebiscytu „Manager  Ochrony Zdrowia”.  Nagrody zostaną przyznane w czterech kategoriach– szpital, przychodnia, centrum medyczne oraz klinika stomatologiczna.

-Zachwyciła nas zarówno skala jak i jakość kandydatur zgłoszonych do konkursu, bo nie spodziewaliśmy się, że edycja inauguracyjna pozwoli na rozstrzygnięcie prawie we wszystkich kategoriach. Niebawem rozpoczniemy też głosowanie internautów, dzięki czemu będziemy mogli szeroko zaprezentować sylwetki finalistów i ich sukcesy –  mówi w imieniu organizatorów Daniel Nowocin.

Rekordowość „9-tki” to poza aspektem frekwencyjnym, również trzykrotnie większa ilość zaangażowanych w realizację projektu partnerów biznesowych i patronów merytorycznych oraz medialnych.

W Strefie Partnerów znajdą się stoiska Partnerów Strategicznych (Grupa Lux Med, Infonet Projekt, Telemedycyna Polska, Siemens Healthineers, Diagnostyka), firm dostarczających nowoczesne rozwiązania dla rynku ochrony zdrowia i organizacji pozarządowych (Pracodawcy dla Zdrowia, STOMOZ). Uczestnicy będą mieli możliwość pozyskania na żywo fachowej wiedzy i skorzystania z usług partnerów wydarzenia na preferencyjnych warunkach.

Strona wydarzenia: https://konferencja.amoz.edu.pl

Zdjęcia z 7 i 8 edycji AMOZ