Diagnostyka z nagrodą Grand Prix Performance Marketing Diamonds

Zdobycie Grand Prix potwierdza wysoką jakość działań marketingowych spółki Diagnostyka.

Współpraca spółki Diagnostyka z agencją Whites została nagrodzona Grand Prix Performance Marketing Diamonds EU 2024. Konkurs organizuje Izba Gospodarki Elektronicznej.

Performance Marketing Diamonds EU to prestiżowy konkurs branżowy, który wyróżnia najlepsze kampanie i strategie w zakresie marketingu efektywnościowego w Europie.

Zdobycie Grand Prix potwierdza wysoką jakość działań marketingowych spółki. Konkurs był wyjątkowo wymagający – wzięło w nim udział 87 dużych i uznanych firm.

Grand Prix to nie jedyna nagroda, która podczas Gali konkursowej trafiła do Diagnostyki i Agencji Whites. Spośród siedmiu firm nominowanych do nagrody The most effective SEO campaign, statuetka również trafiła do zespołu Diagnostyki.

Pod koniec 2023 roku współpraca spółki Diagnostyka S.A. z agencją marketingową Whites zdobyła uznanie jury w konkursie Global Content Awards 2023 i uzyskała srebrną nagrodę w kategorii Global Health Content Campaign of the Year.

Diagnostyka S.A. prowadzi największą sieć laboratoriów (około 180) i punktów pobrań (około 1100) w całej Polsce. Rocznie wykonuje ponad 120 milionów badań dla około 20 milionów pacjentów. Zatrudnia ponad 8 tysięcy specjalistów. W ofercie ma ponad 3 tysiące badań.

W czasie pandemii Covid-19 laboratoria sieci były odpowiedzialne za wykonywanie znacznej części testów w kierunku koronawirusa, wprowadzały także nowoczesne rozwiązania zwiększające ich efektywność i rzetelność.

W lipcu 2023 Diagnostyka przejęła Zakład Rentgena i USG Wyrobek i tym samym weszła na nowy obszar działalności medycznej, jakim są badania obrazowe.

W roku 2023 Diagnostyka obchodziła 25-lecie działalności.