Dyrektor marketingu Diagnostyki, Grzegorz Polus, wziął udział w Raporcie „AI, wyszukiwarki i chatboty – szanse i zagrożenia dla marek” przygotowanym przez Agencję Whites, z którą spółka współpracuje od wielu lat na różnych płaszczyznach.
Rozwój sztucznej inteligencji to rewolucja, która dotyka niemal każdej branży – również ochrony zdrowia i działań marketingowych. Diagnostyka od lat stawia na innowacje, dostosowując swoje usługi i komunikację do dynamicznie zmieniających się potrzeb pacjentów.
Podejście firmy do AI zostało docenione w najnowszym raporcie „AI, wyszukiwarki i chatboty – szanse i zagrożenia dla marek”, przygotowanym przez Agencję Whites, który gromadzi dane ze 124 marek, reprezentujących ponad 50 różnych branż, oraz opinie 11 ekspertów – w tym przedstawiciela Diagnostyki.
Jak AI zmienia marketing w Diagnostyce?
– Dzięki AI możemy lepiej zrozumieć preferencje pacjentów i tym samym dostarczać im bardziej spersonalizowane usługi oraz komunikaty. Monitorujemy również reputację marki Diagnostyka w sieci, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom, zapewniać preferowaną jakość obsługi oraz właściwy zakres oferty produktów i usług – mówi Grzegorz Polus, dyrektor marketingu Diagnostyka S.A.
AI to dla Diagnostyki nie tylko narzędzie, ale także szansa na dalszą realizację misji, która brzmi: Więcej dla zdrowia. Nowe technologie pomagają tworzyć treści precyzyjnie dostosowane do potrzeb użytkowników oraz algorytmów AI, wykorzystywać chatboty i asystentów głosowych do zwiększania dostępności i poprawy doświadczenia pacjentów, a także wspierać pacjentów w podejmowaniu świadomych decyzji zdrowotnych dzięki edukacyjnym kampaniom i spersonalizowanym komunikatom.
W raporcie zawarto prognozy na temat szans i zagrożeń związanych z AI w wyszukiwarkach oraz konkretne dane dotyczące adaptacji tej technologii przez marki w Polsce.
Raport dostępny jest bezpłatnie tutaj>>>
Sieć laboratoriów Diagnostyka obejmuje dwa laboratoria centralne w Warszawie i Krakowie, 14 głównych laboratoriów regionalnych, 140 laboratoriów lokalnych (z czego 81 laboratoriów outsourcingowych zlokalizowanych w szpitalach), cztery specjalistyczne laboratoria genetyczne (z czego dwa należą do Diagnostyki, a dwa do podmiotów powiązanych) i siedem laboratoriów histopatologicznych. W sumie wykonują badania dla około 20 milionów pacjentów rocznie.
Spółka rozwija także segment diagnostyki obrazowej. Obecnie prowadzi 19 zakładów diagnostyki obrazowej, w tym 14 w szpitalach i pięć w ośrodkach ambulatoryjnych. Placówki te wykonują 185 tysięcy skanów rocznie, takich jak rezonans magnetyczny, tomografia, RTG, USG i mammografia.