Centrum Medyczne CMP finalistą konkursu NIL

W 2. edycji konkursu zgłoszonych zostało ponad 50 innowacyjnych projektów w trzech kategoriach.

Centrum Medyczne CMP zostało finalistą 2. edycji konkursu Naczelnej Izby Lekarskiej – Wdrożenie innowacji w opiece zdrowotnej, w kategorii – Opieka ambulatoryjna. Nagrodzony został projekt CMP „Omiń kolejkę – nowa funkcjonalność Portalu Pacjenta”.

Polega ona na tym że pacjent po przyjściu do placówki potwierdza wizytę poprzez Portal Pacjenta i nie musi się zgłaszać do recepcji.

Prezes Centrum Medyczne CMP, Paweł Walicki, odebrał wyróżnienie, podkreślając, że sukces ten to zasługa całego zespołu, który nieustannie poszukuje rozwiązań mających na celu poprawę komfortu i jakości opieki nad pacjentami.

-Projekt „Omiń kolejkę” to nasz krok w stronę nowoczesnej i dostępnej medycyny, gdzie pacjenci mają większą kontrolę nad swoim czasem i zdrowiem – mówił Paweł Walicki.

Zwycięzcą w tej kategorii został CenterMed w Tarnowie za oprogramowanie systemowe do zarządzania opieką koordynowaną.

Konkurs jest organizowany przez NIL IN – Sieć Lekarzy Innowatorów i jest skierowany do lekarzy i personelu medycznego, kierownictwa placówek, personelu administracyjnego, informatyków i ekspertów ds. nowych technologii. W 2. edycji zgłoszonych zostało ponad 50 innowacyjnych projektów w trzech kategoriach: opieka ambulatoryjna, szpitalnictwo oraz innowatorka lub innowator. 30 pomysłów zakwalifikowało się do drugiego, finałowego etapu.

Kapitułę konkursu tworzyło 45 reprezentantów sieci placówek publicznych i prywatnych, organizacji pacjentkach, towarzystw naukowych, uczelni, instytucji publicznych i innowacyjnych producentów technologii. Członkowie jury oceniali między innymi innowacyjność rozwiązania, skuteczność wdrożenia innowacji oraz potencjał wdrożeniowy technologii w innym podmiocie leczniczym, systemie lub kraju.

Finalistą konkursu w kategorii Opieka ambulatoryjna został także Comarch Healthcare oraz Centrum Medyczne iMed24 za innowacyjne rozwiązania – Portal Pacjenta, który umożliwia kompleksowe zarządzanie procesami obsługi pacjenta online, oraz System eKontrahent Partner, który usprawnia współpracę B2B w zakresie opieki koordynowanej.