Już dzisiaj X edycja Akademii Managera Ochrony Zdrowia

Celem AMOZ jest prezentacja wiedzy i najlepszych praktyk, a także stworzenie forum do wymiany doświadczeń między uczestnikami i wspólnego wypracowywania rozwiązań dla systemu ochrony zdrowia.

Dzisiaj, 18 września 2025 rozpoczyna się X edycja Akademii Managera Ochrony Zdrowia, organizowanej przez Medidesk. Dwudniowe wydarzenie skupi liderów, ekspertów i praktyków branży medycznej, a jego hasło brzmi – Praktycy dla praktyków. Pracodawcy dla Zdrowia są jego partnerem, w panelach dyskusyjnych wezmą udział przedstawiciele firm zrzeszonych w związku.

Organizatorzy, koncentrując się na praktycznych aspektach zarządzania ochroną  zdrowia, chcą stworzyć przestrzeń, w której uczestnicy będą mogli nie tylko poszerzyć swoją wiedzę, ale przede wszystkim wymieniać się doświadczeniami i budować trwałe relacje biznesowe.

Wśród uczestników nie zabraknie przedstawicieli największych sieci placówek medycznych, firm technologicznych i usługowych działających w obszarze healthcare, prawników specjalizujących się w prawie medycznym oraz – co szczególnie ważne – praktyków, managerów i właścicieli placówek medycznych, którzy na co dzień mierzą się z realnymi wyzwaniami rynku.

Informacje na temat wydarzenia i program dostępne są na www.medidesk.pl/amoz

Na scenie pojawią się znani i cenieni eksperci, wśród nich między innymi Anna Rulkiewicz, prezes Grupy Lux Med, Robert Kromm z Medicover, Piotr Lizukov z PZU Zdrowie, Ligia Kornowska, reprezentująca AI w Zdrowiu oraz Polską Federację Szpitali, Michał Dybowski, z Healthcare Poland / PFSZ, Arkadiusz Grądkowski z Izby Polmed, a także Monika Tomaszewska, dyrektor generalna Pracodawców dla Zdrowia oraz Paweł Walicki, prezes Centrum Medycznego CMP, współtworzący rozwój sektora medycznego w Polsce.

Innowacje cyfrowe w medycynie stanowią nieodłączny element rozwoju. Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM), automatyzacja procesów administracyjnych, czy integracja systemów HIS pozwalają na efektywniejsze zarządzanie placówką i obsługą pacjenta. W panelu pt. „Jak wdrożyć innowacje cyfrowe, nie popełniając błędów oraz nie tracąc zaufania pacjentów” , który odbędzie się drugiego dnia konferencji od 9.30 do 10.30, wezmą udział: Lesław Skibiński, Medidesk, Łukasz Sosnowski, Naczelna Izba Lekarska, Adam Kołodziejczyk, Gabos Software, Piotr Więcek-Janka, Sign on Tab, Andrzej Osuch, Lux Med, Lena Garnik, Centrum Medyczne Gamma, Rafał Dunal, Polska Izba Informatyki Medycznej oraz Agnieszka Kowalczyk-Skęczek, Szpital Pod Bukami.

Tematy poruszone podczas panelu pt. „Rozwój marki medycznej – akwizycja, rozwój organiczny czy sprzedaż do dużej sieci? Którą drogę wybrać?” będą dotyczyły skalowania placówki, rozwoju organicznego i akwizycji, oceny opłacalności nowej placówki, przygotowania placówki do sprzedaży, kultury organizacyjnej i standaryzacji oraz szans i zagrożeń dla niezależnych podmiotów medycznych.

Dyskusja na ten temat odbędzie się drugiego dnia AMOZ od godziny 11.20 do 12.45, a wezmą w niej udział: Paweł Walicki, Centrum Medyczne CMP, członek zarządu Pracodawców dla Zdrowia, Anna Rulkiewicz, Lux Med, prezeska Pracodawców dla Zdrowia, Paweł Magdziarz, Formedis, Piotr Bukowski, Febumed, Joanna Szyman, Joanna Szyman, NEO Hospital, Centrum CBT, Upper Finance Group, dr Daniel Kazmierczak PhD, MPH, Diagnostyka Obrazowa Poznań, Krzysztof Kozik, Kancelaria Radców Prawnych Bartosz Pawelczyk Krzysztof Kozik s.c, Andrzej Podlipski, Grupa CenterMed oraz Daniel Nowocin, Medidesk.

Beata Leszczyńska, prezeska zarządu emeis Polska i członkini zarządu Pracodawców dla Zdrowia weźmie udział w panelu pt. „Patient Experience 3.0: Jak stworzyć niezapomniane doświadczenie kontaktu z placówką i zdobyć serce pacjenta” .

Ewa Kawczyńska-Jurczak – psycholog wizerunku w biznesie będzie mówiła na temat budowania silnego zespołu w placówce medycznej oraz zaufania w oczach pacjenta, na temat komunikacji niewerbalnej jako narzędzia wspierającego relację z pacjentami, wpływu wizerunku lidera na funkcjonowanie całego zespołu placówki oraz na temat aspektów budowania spójnego wizerunku wspierającego rozwój biznesów medycznych.

Zdrowie placówki medycznej oczami nowoczesnego managera to panel, podczas którego omawiane będą codzienne wyzwania w dobie szybkich zmian na rynku. Paneliści będą się starali odpowiedzieć na pytanie, jak skutecznie zarządzać placówką medyczną oraz wskażą główne bolączki managerów oraz zasugerują rozwiązania.  

Jeden z paneli, który odbędzie się drugiego dnia AMOZ – 19 września 2025 i który poprowadzi Daniel Nowocin z Medidesk, będzie dotyczył skutecznego marketingi i codziennej obsługi, które budują lojalność pacjenta.

Częścią AMOZ będzie debata oksfordzka, której teza będzie brzmiała:  „NFZ jest najlepszym modelem finansowania ochrony zdrowia w Polsce”. Poprowadzi Łukasz Sosnowski, który od lat zajmuje się wdrażaniem innowacji i transformacji cyfrowej w medycynie, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji.

Szczegółowe informacje i program konferencji dostępne są tutaj>>>