Centrum Medyczne CMP znalazło się w prestiżowym gronie laureatów Diamentów Forbesa, czyli zestawienia najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce, przygotowywanego przez Forbes we współpracy z Dun & Bradstreet Poland.
Dla CMP jest to nie tylko wyróżnienie i docenienie pracy i rozwoju, ale przede wszystkim potwierdzenie, że konsekwentny rozwój jakości świadczonych usług jest tym, czego oczekują pacjenci.
– Ich potrzeby, zdrowie i dobre samopoczucie są dla nas priorytetem, dlatego każdego dnia dokładamy starań, aby zapewnić im najlepszą opiekę. Wybór placówek CMP dla siebie, bliskich czy pracowników to dla mnie potwierdzenie, że pacjenci dostrzegają jakość, którą oferujemy – mówi Paweł Walicki, prezes zarządu CMP.

Listę „Diamentów Forbesa” opublikowano w tym roku po raz siedemnasty. Zestawienie to wyróżnia przedsiębiorstwa, które w ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość. Pod uwagę brane były wyniki finansowe za lata 2019-2023.
Firmy, które znalazły się w rankingu, musiały wykazać się dodatnim wynikiem finansowym oraz pozytywnym ratingiem wiarygodności. „Diamenty Forbesa” są uznawane za jeden z najważniejszych wskaźników dynamiki rozwoju polskich przedsiębiorstw.
W tegorocznej edycji na liście znalazło się ponad 20 tysięcy firm, które spełniły kryteria dotyczące stabilności finansowej oraz wzrostu wartości. Wyróżnienia przyznawane są w trzech kategoriach, w zależności od przychodów ze sprzedaży: małe (5-50 mln zł), średnie (50-250 mln zł) i duże (powyżej 250 mln zł).
Oddziały Centrum Medycznego CMP działają na terenie Warszawy, Piaseczna, Łomianek, Józefosławia, Ząbek, Pruszkowa i Białej Rawskiej (województwo łódzkie).
Placówki CMP oferują prywatną opiekę specjalistyczną, a także realizują wizyty z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia. Na stałe CMP współpracuje z około 600 placówkami partnerskimi na terenie całej Polski i około 680 specjalistami.
Opieką lekarską w CMP objętych jest około 900 000 pacjentów, realizujących ponad 50 000 wizyt miesięcznie. Od 2019 roku firma prowadzi badania kliniczne.
W 2023 roku CMP uruchomiło dwa nowe, komplementarne do swojej działalności brandy – Centrum Psychologiczne Good Life na warszawskim Żoliborzu oraz salon – Optyk.cafe.
Centrum Medyczne CMP jest inicjatorem i głównym organizatorem kampanii społecznej #Odwoluje #Nieblokuje.