Nagroda dla Portalu Pacjenta Grupy Lux Med

Digital Excellence Awards to konkurs skierowany do firm i organizacji, które wyróżniają się na polu transformacji cyfrowej.

Projekt dostosowania Portalu Pacjenta Lux Med do potrzeb pacjentów sieciowych korzystających z placówek współpracujących otrzymał nagrodę w konkursie Digital Excellence Awards 2024, w kategorii Digital Customer Experience.

Digital Excellence Awards to konkurs skierowany do firm i organizacji, które wyróżniają się na polu transformacji cyfrowej. Jego celem jest docenienie i nagrodzenie liderów innowacji, którzy skutecznie wdrażają nowoczesne technologie i praktyki, przyczyniając się do rozwoju cyfrowego swojej branży. Konkurs jest okazją do zaprezentowania osiągnięć, wymiany doświadczeń oraz zainspirowania innych do podjęcia działań w obszarze digitalizacji.

Zgłoszenia do konkursu Digital Excellence Awards, który odbywa się co roku, są oceniane przez niezależne jury złożone z ekspertów i liderów branży, którzy weryfikują nie tylko technologiczne innowacje, ale także ich wpływ na biznes, kulturę organizacyjną i społeczeństwo.

Konkurs obejmuje wiele kategorii, umożliwiając firmom z różnych sektorów zaprezentowanie swoich dokonań, takich jak Digital Strategic Perspective (Strategiczna Perspektywa Cyfrowa), Digital Customer Experience (Cyfrowe Doświadczenie Klienta), Transformational Capabilities (Zdolności Transformacyjne), Digital Capabilities (Cyfrowe Zdolności), Operational Efficiency (Efektywność Operacyjna). Kategorie specjalne to – Environmental & Social Impact (Wpływ Środowiskowy i Społeczny), Disruptive Technology (Rewolucyjna Technologia)  oraz Nagroda Społeczności CIONE.

Wśród wyróżnionych podmiotów do działających na rynku medycznych należą także – Centrum E-zdrowia, wyróżnione w kategorii Digital Strategic Perspective oraz Polpharma, jako laureatka Nagrody Społeczności CIONE.

Laureaci zostali wyróżnieni podczas uroczystej gali, która odbyła się 21 listopada w Warszawie.

W imieniu Lux Med nagrodę odebrali: Tomasz Garbowski, dr hab. Justyna Domienik-Karłowicz, Simona Wójcik i Sławek Jaros.

-Bardzo się cieszymy, że praca nad wprowadzeniem możliwości umawiania wizyt online w sieci partnerów medycznych Lux Med i inteligentnych systemów rezerwacji została doceniona. Wyróżnione rozwiązanie zapewniło równy dostępu do usług dla wszystkich pacjentów, niezależnie od miejsca zamieszkania i wielkości placówki oraz pozwoliło na bardziej efektywne planowanie opieki – komentuje Lux Med.

Organizatorami konkursu są – Digital Excellence Group, inicjatywa skupiona na wymianie praktyk i innowacji w zakresie ery cyfrowej, w dynamicznie rozwijających się firmach i organizacjach, oraz CIONET Polska, międzynarodowa, niezależna społeczność kadry zarządzającej obszarem cyfrowym w europejskich przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych, licząca ponad 7 tysięcy menedżerów.