Spółka Diagnostyka S.A. obchodzi w roku 2023 jubileusz 25-lecia. W związku z tym przeprowadziła rebranding. Nowa identyfikacja wizualna, uwzględniająca przede wszystkim odświeżone logo, będzie oficjalnie utożsamiać nową Diagnostykę – bardziej doświadczoną, otwartą na nowe wartości, nowych klientów oraz nowe postrzeganie przez rynek.
W obszarze komunikacji wizualnej można będzie dostrzec odświeżenie przekazu. Nowy logotyp Diagnostyki nawiązuje do poprzedniej wersji, która funkcjonowała jako wizytówka firmy od momentu jej powstania, uzyskał jednak prostszy i nowocześniejszy design.
– Fundamentalną zmianą jest sposób myślenia o naszej roli. Jeszcze do niedawna mówiliśmy “my” – jesteśmy największą siecią laboratoriów, mamy najszerszą ofertę i najwięcej placówek. Od teraz chcemy mówić “Wy”. Wy jesteście dla nas najważniejsi, troszczymy się o Wasze zdrowie, dbamy o Wasze bezpieczeństwo. Chcemy, abyście nas chętnie wybierali” – podkreśla Jakub Swadźba, prezes zarządu Diagnostyka S.A.
Prace nad nowym wizerunkiem Diagnostyki trwały kilkanaście miesięcy i były koordynowane przez uznaną agencję brandingową BNA, która w swoim portfolio posiada projekty stworzone dla marek takich jak Żabka, Empik, mBank, Tyskie czy x-kom.
-Mamy nadzieję, że Diagnostyka w nowej odsłonie zostanie pozytywnie odebrana zarówno przez naszych obecnych, jak i nowych pacjentów. Zależy nam na tym, aby skrócić dystans pomiędzy procesem zachodzącym w laboratorium, a doświadczeniem pacjenta w punkcie pobrań – komunikacja ma być zrozumiała i czytelna. Chcemy służyć nie tylko naszym doświadczeniem, ale przede wszystkim troską o zdrowie naszych pacjentów – dodaje Grzegorz Polus, dyrektor marketingu Diagnostyka S.A.
Elementy nowej identyfikacji funkcjonują już w komunikacji Diagnostyki, a pierwsze punkty pobrań w Polsce zyskały odświeżony wygląd. Serdecznie zapraszamy Państwa do poznania Diagnostyki na nowo.
-Rebranding największej marki badań laboratoryjnych w Polsce ujrzał światło dzienne. Dziękujemy Diagnostyce za powierzenie tak odpowiedzialnego zadania. Dobrze jest móc pracować w kategorii, która naprawdę ma znaczenie – w końcu zdrowie jest dla nas wszystkim. Nowa identyfikacja przedstawia Diagnostykę prostą, przystępną i przyjazną, tak by badania mogły stać się elementem rutynowej troski o zdrowie i dobre samopoczucie. W symbolu plusa zawarta jest misja marki – więcej dla zdrowia – polegająca na tym, by każdy mógł cieszyć się zdrowiem w pełni. Trudno wyobrazić sobie kategorię, w której bycie „user friendly” jest tak istotne. Nowoczesny język graficzny oparty na zestawie ikon ułatwia zrozumienie oferty i płynących z niej korzyści. Prosta typografia i przejrzyste layouty pomagają w nawigowaniu po treściach” – mówi Katarzyna Stąpór, senior brand consultant BNA.